dinsdag 1 maart 2011

Ejectiefractie

Hoi,

Gisteren een afspraak bij de nucleaire geneeskunde voor een ejectiefractie (hartspieronderzoek). JP mocht niet mee naar binnen vanwege stralingsgevaar. Weer werd ik ingespoten met nucleaire vloeistof. Ze willen weten hoeveel mijn hart kan verdragen wanneer ik aan de chemo zit. Al met al was ik een uur bezig met het onderzoek. Komende week zou ik de uitslag krijgen via een dokter. Na het onderzoek moest ik weer extra veel drinken om de straling uit te plassen, maar helaas mocht Yuna weer 24 uur niet te dicht bij me in de buurt komen.
Nog voor die ejecriefractie zijn we bloed gaan prikken. Daar mocht ik maarliefst 6 buisjes afstaan. Daar zat ook een buisje bij om mijn bloedgroep te bepalen. Misschien dat ze dat nodig hebben voor een eventuele bloedtransfusie. JP heeft ook een buisje afgestaan als vrijwilliger voor de biobank. Kunnen ze gebruiken voor onderzoek. Morgen een gesprek met de internist waarin we waarschijnlijk de uitslag krijgen van de bot- en PET-scan. Tot dan!

Groetjes,
Grace

Geen opmerkingen:

Een reactie posten