zaterdag 5 maart 2011

Neulasta

Hoi,

Vanochtend werd door de TNT een pakketje gebracht. JP moest tekenen. Het was 2 maal Neulasta medicijnen (injectie). We moesten deze in de koelkast bewaren. En vanmiddag om 2 uur kwam de wijkverpleegster die prik doen. Die heeft ze in m'n buik gedaan. Ze vertelde wat voor bijwerkingen er zijn. Ik heb de extra medicijnen voor misselijkheid wel nodig, want dat is toch zo irritant de hele dag misselijk zijn. En de hele dag (zo'n 6 a 10 keer per dag) m'n mond spoelen met zout water, bleh! Ik ben nog wel draaierig maar ik voel me iets beter als gisteren. Dus ben de meeste tijd wel op de bank te vinden.
JP zat net nog even op de doos te kijken van die Neulasta. Wow zei 'ie. Ik zei: wat is er? Is er iets verkeerds gegaan? Hij liet me het doosje zien. Wat???? €3.063,10 kosten 2 doosjes Neulasta! We hebben nog 1 spuitje liggen, dus onze koelkast is nu gelijk 3x zo veel waard geworden ;-))

Groetjes,
Grace

1 opmerking:

  1. Hi Grace,
    Lees net even je blog, wat een programma!
    Heel veel sterkte, ik hoop dat je je snel minder misselijk voelt.
    Liefs Natacha & Seb

    BeantwoordenVerwijderen