vrijdag 8 april 2011

Weer een PET- en MRI-scan

Hoi,

Ik zit op de helft van mijn chemokuren. Pfff nu de andere helft. Nog 3 te gaan. Vind het erg zwaar en echt niet leuk en dat met zulk mooi weer! Ik vond het ook wel wat zwaarder de laatste keer.

Vandaag heb ik weer een PET- en een MRI-scan gehad. Je wordt dan weer zo duf van zon dag. Ook omdat je valium krijgt natuurlijk.Want het is weer uurtje liggen om helemaal tot rust te komen en dan pas de scan, ff wat eten en daarna MRI-scan wat ook weer ff duurt.
Volgende week hoop ik de uitslag te krijgen. Maandag hebben we nu een gesprek met een professor. Dan moeten we denk ik beslissen of ik meedoe aan het onderzoek of niet. Zoveel beslissingen in zo'n korte tijd allemaal, terwijl ik het al helemaal gehad heb met dit gedoe. Om toch ff mijn nare gedachten weg te schuiven, hebben we voor morgen zaterdag iets leuks gepland. We gaan met et gezin naar Disney on Ice. Yuna verheugt zich in elk geval heel erg op en ik ook.
Fijn weekend!

Groetjes,
Grace

1 opmerking:

  1. Zet 'em op, jongens! Hopelijk hebben jullie erg genoten van Disney on Ice met Yuna.
    Groet, Emiel en Myrel

    BeantwoordenVerwijderen