donderdag 26 mei 2011

Laatste MRI uitslag

Hoi,

Eindelijk weer een berichtje van mij. De bloedtransfusie heeft me goed gedaan. Blij dat ik het toch gedaan heb. Het ging niet gelijk werken, maar ik merkte de volgende dag wel dat ik steeds meer en meer kon. Eindelijk kon ik weer wat doen! Voel nu nog niet helemaal beter, maar gaat wel de goede kant op. De dokter had ons ook gezegd dat ongeveer 2 weken na mijn laatste chemo mijn lichaam dan pas gaat herstellen. Dus ik hoop dat ik weer gauw weer alles kan doen. Zit ook al een paar weken met een ontzettende vervelende hoest. Door de chemo zijn ook de slijmvliezen in mijn keel aangetast en dat doet erg zeer.

Vandaag hadden we eerst een afspraak bij de chirurg. Ze vertelde me dat ze de MRI uitslag had en dat de tumor verdwenen was! (Behalve dan de pitje die ze daar in hadden gestopt)
Maar dan de operatie. Ze vertelde me wat er gaat gebeuren. Ik heb ervoor gekozen om op hun advies in te gaan. Beide borsten amputeren met borstreconstructie dus. Ik schrok wel een beetje van wat er allemaal gaat gebeuren. Ik krijg drains, een catheter, een ruggeprik. Bah bah bah. En ik moet zon 5 dagen in het ziekenhuis verblijven, oftewel zon beetje stilliggen. Ik zie daar wederom zo tegenop, maar ik moet het gewoon doen. Het is niet anders. Eerst maar concentreren op het herstel van mij.

Groetjes,
Grace

Geen opmerkingen:

Een reactie posten